Avete una quistione?Chjamateci:0086-18831941129

Chì sò i cunsiderazioni per sceglie un O-ring?

In l'usu di l'O-rings, e cundizioni di travagliu specifichi è e cundizioni d'usu anu da esse cunsideratu.La température et la pression auront des effets et des pertes sur le joint O-ring.Dunque, i seguenti 5 punti devenu esse cunsideratu in l'usu di sigilli di gomma O-ring:

1. U travagliu mediu è cundizioni di travagliu;

2. A cumpatibulità di u pruduttu cù u mediu di travagliu, è tandu cunsiderà a prissioni, a temperatura, u tempu di travagliu cuntinuu, u ciculu di u funziunamentu è altre cundizioni à u sigillo, è l'aumentu di a temperatura causata da u calore di attritu deve ancu esse cunsideratu in occasioni rotanti;

3. Forma di sigillatura: Quandu u segellu di l'arbulu hè stallatu radialmente, a deviazione trà u diametru internu di l'O-ring è u diametru per esse sigillatu deve esse u più chjucu pussibule;per u segellu di u pirtusu, u diametru internu deve esse uguali o ligeramente più chjucu di u diametru di u groove.Quandu si stallanu assialmente, a direzzione di pressione deve esse ancu cunsiderata.Quandu a pressione interna hè aduprata, u diametru esternu di l'O-ring deve esse circa 1% ~ 2% più grande di u diametru esternu di a groove.Quandu u diametru esternu hè sottu pressione, u diametru internu di l'O-ring deve esse più chjucu cà u groove1% ~ 3%.

4. Altri fattori chì affettanu u funziunamentu di sigillatura

1) Durezza: Determina a quantità di compressione di l'O-ring è a distanza massima di estrusione permessa di a groove;

2) Gap di estrusione: a pressione di u sistema, u diametru di a sezione O-ring è a durezza di u materiale sò in relazione.

3) Cumpressione deformazione permanente: In u casu di pressione, per impedisce a deformazione plastica permanente.A cumpressione massima permessa da l'O-ring hè di circa 30% in sigilli statici è di circa 20% in sigilli dinamichi.

4) Quantità di pre-compressione: Per assicurà a strettezza in a groove di l'O-ring, una quantità iniziale di compressione deve esse riservata.A quantità di pre-compressione relative à u diametru di a sezione hè di solitu circa 15% ~ 30% in u sigillo staticu.Hè circa 9% ~ 25% in u segellu dinamicu.

5) Tensione è compressione: Per u segellu di u pirtusu, l'O-ring hè in un statu allungatu, è u stretch massimu permissibile hè 6%.Per u segellu di l'arburetu, l'O-ring hè cumpressu longu a direzzione di a circunferenza, è a compressione di circunferenza massima permessa hè di 3%.

5. L'O-ring hè utilizatu per u muvimentu rotativu à bassa velocità è un segellu di l'arbulu rotativu cù un ciclu di funziunamentu cortu.Quandu a vitezza perifèrica hè più bassu di 0,5 m / s, a selezzione di l'O-ring pò esse basatu nantu à i standard di cuncepimentu normale;Quandu a vitezza periferica hè più grande di 0,5 m / s, hè necessariu di cunsiderà u fenomenu chì l'anellu di gomma allungatu si riduce dopu à esse riscaldatu, è l'anellu di sigillatura deve esse sceltu in modu chì u diametru internu hè di circa 2% più grande di u diametru di u fustu sigillatu.

 1111 2222


Tempu di Postu: Aug-26-2022