Avete una quistione?Chjamateci:0086-18831941129

Materiale utilizatu per l'Oil Seal

1. U sigillo d'oliu hè custituitu da un anellu di metallu cum'è u scheletru internu chì furnisce a stabilità strutturale à u segnu d'oliu.

2. A pelle esterna hè fatta di gomma nitrile è parechji altri materiali chì sò usati in basa di u requisitu.

3. A primavera nantu à u labbre di u sigillo di l'oliu tende à furnisce un supportu à u labbre è impedisce chì u lubricant s'infiltra fora è impedisce ancu l'entrata di contaminanti da l'esternu.

Basatu nantu à l'applicazione di u sigillu d'oliu, a capa esterna di a pelle tende à differisce.Eccu alcuni tipi di materiali utilizati per a pelle esterna di u sigillu d'oliu.

1. Gomma nitrile - U materiale cumunimenti utilizatu per i sigilli d'oliu

2. Silicone - Adupratu in applicazioni specifiche induve solu carichi ligeri sò applicati.

3. Poly acrylate

4. Fluroelastomercunnisciutu ancu popularmente Viton.- U materiale resistente à alta temperatura utilizatu in i lochi induve a temperatura hè più di 120 gradi Celcius.

5. PolytetraFluroEthylene (PTFE)

I sigilli d'olii necessitanu certi prerequisiti per esse mantinuti per u so funziunamentu propiu.Sò i seguenti:

a) L'arbulu nantu à quale u sigellu d'oliu deve esse muntatu deve esse macinatu cù a finitura di a superficia o a rugosità di a superficia trà 0,2 à 0,8 Microns.Hè megliu per l'arbulu per esse induritu almenu à 40 - 45 HRc per impedisce a furmazione di groove nantu à l'arbulu per via di a pressione esercitata da a primavera.

b) L'area induve u sigillu d'oliu hè assittatu deve esse sfondata per prevene i solchi di usura chì normalment tendenu à usà u labbre di u sigillu d'oliu à un ritmu più veloce.


Tempu di Postu: Mar-08-2021